Popis |
Popis hlavních pracovních činností:
• Účtování došlých faktur včetně jejich formální kontroly
• Komunikace s německy hovořícími partnery a dodavateli
• Zpracování upomínek neuhrazených,
popř. nezaúčtovaných faktur
• Další činnosti v účetním oddělení servisního centra
Obecné požadavky:
• Znalost podvojného účetnictví, orientace v daňové problematice výhodou
• Výborná znalost německého jazyka (denní komunikace s rodilými mluvčími)
• Znalost MS Office, SAP výhodou
• SŠ/VŠ ekonomického směru výhodou, vhodné i pro absolventy či studenty posledního ročníku studia
• Časová flexibilita
• Dobré komunikační schopnosti
• ŘP skup. B
Předpokládaný termín nástupu: ihned
Lokace: Nová Ves, Třebíčsko
Žádosti se strukturovaným životopisem s uvedením pozice posílejte v elektronické podobě na: lenka.blahova@mann-hummel.com |