Zpět na předchozí stránku Zpět na přehled pracovních nabídek

Detail pracovní nabídky

Název pozice Administrativní pracovník. MANN + HUMMEL Service s.r.o
Nástup možný od 1. 1. 1970
Popis Umíte německy? Baví Vás práce pro lidi? Pojďte k nám! Koho hledáme: • SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe v oblasti ekonomické, administrativní, nebo oblasti jazykových studií • Dobrá znalost MS Office samozřejmostí • Pokročilá znalost německého jazyka (min. B2) • Znalost anglického jazyka výhodou • Orientace v SAPu výhodou • Výborné komunikační dovednosti a analytické myšlení • Týmový hráč • Ochota cestovat • Ochota absolvovat zaškolení v zahraničí Pracovní náplň: • Podpora správy HR procesů v různých lokacích společnosti MANN + HUMMEL • Aktualizace a správa HR dat v systému SAP • Správa docházky pro německé pobočky • Aktualizace organizační struktury • Zodpovědnost za process pozvánek pro uchazeče • Koordinace a spolupráce s HR odděleními v ostatních pobočkách MANN + HUMMEL Nabízíme: • Perspektivní a zajímavou práci v prosperující firmě • Péči o osobní a profesní rozvoj • Přátelský kolektiv • Každodenní využití cizích jazyků Benefity: • 13. /14. /15. mzda • příspěvek na zdravotní péči • 6 týdnů dovolené • závodní stravování • penzijní připojištění • firemní mateřská školka • příspěvek na jazykové vzdělávání • bezplatná zdravotně-preventivní péče • příspěvky na kulturní a společenské akce • další výhody a příplatky dle nadstandardního sociálního programu Těšíme se na Vaši žádost! Pošlete, prosím, se svou žádostí strukturovaný životopis v ČJ a AJ s krátkým průvodním dopisem. Vaše materiály budou považovány za důvěrné. Zpětnou vazbu očekávejte do přibližně do 2-4 týdnů. Kontakt MANN + HUMMEL Service s.r.o. Radka Břečková Telefon: +420 739 482 593
Platnost do 31. 1. 2017
Vytvořena 30. 12. 2016
Tagy

Pro obory

Studijní obor Forma studia
Finance a řízení kombinovaná
Finance a řízení prezenční
Cestovní ruch kombinovaná
Cestovní ruch prezenční

Přílohy