Zpět na předchozí stránku Zpět na přehled pracovních nabídek

Detail pracovní nabídky

Název pozice Referent operativní administrativy. LC Měřín.
Nástup možný od 1. 1. 1970
Popis Referent operativní administrativy (brigáda) - LC Měřín Náplň práce: zpracování a kontrola dokladů z prodejen a ze skladu správa drobného IT materiálu administrativní podpora při interních procesech tisk cenovek a plakátů příprava a zpracování pošty mezi logistickým centrem a prodejnami Váš profil: úplné středoškolské vzdělání dobrá znalost MS Office dobré komunikační schopnosti analytické myšlení, samostatnost vysoké pracovní nasazení a spolehlivost Nabízíme: úvazek 20 hod./týdně (DPČ) dobré mzdové podmínky zajímavé zaměstnání v úspěšné, rychle se rozvíjející společnosti místo výkonu práce Stránecká Zhoř Lidl Česká republika v.o.s. Kontaktní osoba: Veronika Grechová Kontaktujte naše personální oddělení Lidl Česká republika v.o.s. Nárožní 1359/11 158 00 Praha 5 E-Mail: nabor@lidl.cz
Platnost do 31. 12. 2016
Vytvořena 30. 11. 2016
Tagy brigáda

Pro obory

Studijní obor Forma studia
Finance a řízení kombinovaná
Finance a řízení prezenční
Cestovní ruch kombinovaná
Cestovní ruch prezenční

Přílohy