Popis |
Konzultant online marketingu (absolvent)
Rozšiřujeme marketingový tým a hledáme k sobě nového xarťáka.
Hledáme někoho, kdo nás obohatí a koho na oplátku obohatíme my. Specializaci vítáme, ale není podmínkou. Společně vyzkoušíme, co Ti nejvíc sedí a co Tě baví. Umožníme Ti, abys v tom byl nejlepší minimálně na Vysočině.
Měl bys být hlavně svědomitý a pracovitý. Nemusíš být hvězda, ale pokud už máš zkušenosti, rychle je zúročíš. Zbytek Tě rádi naučíme. Pokud prokážeš organizační talent, budeš pilný a zodpovědný, můžeš brzy být šéfem projektů. Pokud už hvězda jsi, dodáme Ti výzvy, které Tě posunou.
Co bys měl umět/být/mít
Být samostatný, pilný a chytrý ;-),
umět dobře komunikovat,
rychle se učit, rozpoznávat podstatu problémů a soustředit se na ně,
mít kritický přístup vůči neúplnému zadání (od klienta, od kolegy z týmu),
mít schopnost analyzovat a hodnotit úspěšnost své práce (knowhow, čísla a nástroje poskytneme),
navrhnout, stanovit rozsah a zadat práci kolegům (programátor, grafik, kodér, redaktor, obchodník, ...)
vymýšlet postupy, které pomůžou klientovi a jeho záměru.
Co oceníme
Zkušenosti s Google analytics,
základy PPC systémů a orientace v nich,
zkušenosti s vytvářením obsahu pro weby, blogy, soc. sítě (copywriting),
dobrou znalost češtiny, znalost angličtiny (případně i němčiny),
zkušenosti s tvorbou a návrhem webů,
uživatelskou znalost programování (kvůli schopnosti formulovat zadání programátorovi),
jednání na úrovni.
Co poskytneme my
Školení, znalosti a zkušenosti,
kávu, pytlíkový čaj a posezení na terase pod slunečníkem,
homeoffice, telefon, notebook, stravenky,
teambuildingové aktivity a fajn kolektiv schopných lidí,
a samozřejmě i plat.
Co budeš dělat hned
Záležet bude na tom, co už umíš a čemu se chceš věnovat. Ale obecně: budeme Ti zadávat úkoly ze všech směrů rozvoje webu (kromě programování) a uvidíme, na co se budeš cítit. Až společně s Tebou zjistíme, co máš rád a co Ti jde. Budeme to všemožně podporovat a zaučovat. Máme společný cíl.
Budeš zlepšovat texty z pohledu copywritingu i z pohledu vyhledatelnosti. Budeš hodnotit a upravovat navigaci na webu. Budeš optimalizovat PPC kampaně. Budeš připravovat newsletterové, facebookové a jiné kampaně. Budeš vědět, jak na Heuréku, Zboží a další. Budeš hledat slabá místa webu a navrhovat jejich úpravy. Budeš zvyšovat výkon webu, optimalizovat konverzní prvky, zkoušet a hledat možnosti, jak je ještě posílit. Budeme Tě vysílat na školení. Budeš se samovzdělávat a zkoušet nové trendy. Budeš měřit efektivitu svých prací. Budeš se zlepšovat (a to je jisté, o to se postaráme).
V xartu získáš povědomí o všech těchto pracích (pokud ho ještě nemáš) a spoustě dalších. Tvou specializaci pak společně vybereme tak, abys správně zapadl a doplnil náš tým.
Co budeš dělat později, aneb když Ti to půjde
Budeš hodnotit celkové náklady všech online kanálů. Budeš se účastnit jednání s klienty, navrhovat práce ostatním xarťákům a budeš analyzovat velké věci. Budeš ještě víc sledovat efektivitu a výkonnost webu. Zúčastníš se porad a budeš určovat marketingové strategie a cesty vývoje webů. Budeš mít na starost více klientů. Budeš ... boží.
Co budeš dělat, když už Ti to jde
Pomůžeš nám dívat se na problematiku jinýma očima. Můžeš být i mentorem a budeš určovat, obhajovat a hodnotit celkové marketingové strategie.
COME TO US. JOIN US. NOW.
Pokud jsi dočetl až sem, určitě se nám ozvi.
Pošli nám cokoliv, co uznáš za vhodné ( e-mailem, telefonem 777 328 084 - Aleš Janoušek, přes Facebook či skype).
Rádi Tě poznáme. |