Popis |
NĚMČINA – práce v administrativě Hledáš práci v mezinárodní firmě, kde se můžeš dále osobně i profesně rozvíjet a každý den zdokonalovat cizí jazyk? CO TĚ ČEKÁ ZA PRÁCI: Komunikace s obchodními partnery v zahraničí - němčina Příprava a revize podkladů v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů Další činnosti v administrativě nákupních a logistických procesů OČEKÁVÁME OD TEBE: Znalost německého jazyka (min. B2) podmínkou Zkušenosti v oblasti administrativy a komunikace se zákazníky / dodavateli v cizím jazyce výhodou Znalost MS Office, SAP výhodou SŠ / VŠ vzdělání – pozice vhodná i pro absolventy Dobré komunikační schopnosti a organizace práce ŘP skup. B NABÍZÍME EXTRA: 6 týdnů dovolené Možnost home office a flexibilní pracovní doba 1 100 Kč čistého měsíčně na volnočasové aktivity 13 mezd ročně Příspěvky na penzijní připojištění a stravování Kulturní a společenské akce pro zaměstnance
MANN+HUMMEL Service s.r.o. poskytuje servisní služby do celého světa v rámci německého koncernu výrobce filtrů MANN+HUMMEL. Přes 450 zaměstnanců zabezpečuje služby pro více než 20 zemí a využívá k tomu 11 světových jazyků. Do portfolia firmy patří služby v oblastech účetnictví a financí, řízení lidských zdrojů, nákupu, IT & SAPu, výzkumu & vývoje, projektového managementu, kvality zpracování materiálových dat, podpory prodeje a dalších. Lokace (možnosti): Brno - Technologický Park Nová Ves (Třebíčsko) Termín nástupu: dle dohody Kontaktní osoba HR: Dagmar Švejdová dagmar.svejdova@mann-hummel.com
|