Popis |
MĚSTO BRTNICE zastoupené vedoucím Městského úřadu Brtnice vyhlašuje dne 9. 1. 2019 výběrové řízení na obsazení funkce
Vedoucí/vedoucího Odboru sociálních služeb MěÚ Brtnice
Předpokládaný termín nástupu: ihned
Druh vykonávané práce: - vedoucí úředník odboru sociálních služeb - práce na úseku pečovatelské služby a na úseku centra denních služeb v rozsahu zákona č. 108/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů a souvisejících předpisů
Místo výkonu práce, pracoviště: Městský úřad Brtnice, náměstí Svobody 379, Brtnice.
Pracovněprávní vztah: 40 hodin týdně, na dobu neurčitou, zkušební doba 6 měsíců
Předpoklady:
- předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Kvalifikační předpoklady dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb. (zákon o sociálních službách):
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči sociální patologii, právo, nebo speciální pedagogiku - nebo vyšší odborné vzdělání v oboru zaměřeném na sociální práci, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost
Ostatní požadavky: - občanská a morální bezúhonnost, zdravotní způsobilost - organizační a řídící schopnosti - znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozd. předpisů - znalost zákona č. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení) vítána - dobrá znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet aj.) - schopnost týmové práce - schopnost logického myšlení - řidičský průkaz sk.B, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo - profesionalita, odolnost vůči stresu, flexibilita - dobré komunikační schopnosti - možnost dalšího vzdělávání - praxe v daném oboru, ve veřejné správě na řídící úrovni a případná zkouška zvláštní odborné způsobilosti - výhodou - zkušenosti s řízením malého pracovního týmu - výhodou
Platové zařazení: dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 8 - 9.
Přihláška musí obsahovat: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana f) datum a podpis uchazeče, g) kontaktní telefon, příp. e-mail Výčet dokladů, které uchazeč připojí k přihlášce: a) strukturovaný životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, případné další kvalifikační a odborné předpoklady, b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (nebo doklad o jeho vyžádání, s následným dodáním výpisu po jeho doručení); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží uchazeč bezúhonnost čestným prohlášením, c) úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podávání přihlášek: do 25. 1. 2019, doručením do 11.00 hodin na podatelnu úřadu. Místo a způsob podávání přihlášek: v zalepené obálce osobně na podatelnu Městského úřadu Brtnice (adresa uvedena níže) nebo prostřednictvím České pošty. Obálka s přihláškou musí být viditelně označena „Výběrové řízení - vedoucí Odboru sociálních služeb MěÚ Brtnice“ s označením „neotvírat“. Adresa pro podávání přihlášek: Městský úřad Brtnice, nám. Svobody 379, Brtnice, PSČ 588 32. Kontaktní osoba pro bližší informace: Ing. Petr Denk, vedoucí MěÚ Brtnice, tel.: 702 169 090, vedouciuradu@brtnice.cz.
|