Administrativní pracovník s francouzštinou Umíš dobře francouzsky a pracovat v MS Office? Baví tě občas cestovat do zahraničí? Chceš se postupně zaučovat v účetnictví, používat francouzštinu a angličtinu? Do centra sdílených služeb světové jedničky ve filtraci hledáme posily do oddělení účetnictví.
NÁPLŇ PRÁCE: • Zpracování příchozích plateb • Řešení diferencí z plateb, upomínání zákazníků • Komunikace s francouzsky hovořícími partnery a zákazníky • Další činnosti v účetním oddělení servisního centra
POŽADAVKY NA ZAMĚSTNANCE: • Velmi dobrá znalost francouzského jazyka min. na úrovni B2 (denní komunikace s rodilými mluvčími), znalost anglického jazyka min. na úrovni B1 • Znalost MS Office, SAP výhodou • SŠ/VŠ ekonomického směru výhodou, vhodné i pro absolventy či studenty posledního ročníku studia • Časová flexibilita a ochota cestovat (občasné cesty do zahraničí) • Dobré komunikační schopnosti • Řidičský průkaz skupiny B
BENEFITY: − 13., 14., 15. mzda − 6 týdnů dovolené − Až 20.000 Kč/rok na jazykové vzdělávání − 1.100 Kč/měsíc cafeterie − Nadstandartní systém vzdělávání − Kulturní a společenské akce pro zaměstnance
Lokace: Nová Ves (Třebíčsko) Termín nástupu: dle dohody Odborné informace: Martina Prchalová tel.: 724 216 581
Kontaktní osoba HR: Vítězslav Řešátko vitezslav.resatko@ mann-hummel.com |