Popis |
Nábory nových zaměstnanců a koordinace celého procesu náboru. Komunikace s manažery společnosti, personálními agenturami, interními i externími kandidáty. Vedení personální agendy zaměstnanců při vzniku, změně a skončení pracovního poměru v souladu s platnou legislativou. Provádění motivačních a výstupních pohovoru. Personální poradenství zaměstnancům společnosti. Spolupráce na personálním marketingu a prezentaci společnosti. Administrativa spojená s prací personalisty/ky. Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání (humanitního nebo ekonomického směru). Výborná znalost anglického jazyka, alespoň základní znalost německého jazyka výhodou. Pokročilé znalosti MS Office. Všeobecný přehled v pracovněprávní oblasti a znalost zákoníku práce. Praxe v personalistice výhodou. Zkušenost s náborem a aktivním vyhledáváním zaměstnanců. Organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost. Prezentační dovednosti. Ochota cestovat.
ZAČÁTEK IHNED. LOKALITA NOVÁ VES.
Strukturované životopisy (v ČJ a také v AJ) s motivačním dopisem zasílejte na adresu: jaroslav.matl@mann-hummel.com. Vaše materiály budou považovány za důvěrné. Pro další odborné informace můžete kontaktovat Jaroslava Mátla (8473). |