Popis |
Náplň práce:
1. Vyplňování podkladů pro obchod
2. Docházka na poštu, úřady, instituce
3. Kontakt s klientem v případě asistence na schůzkách
4. Tvorba analýz, kontrola inzerátů, plánování kalendáře pro kancelář
5. Tvorba prezentací na porady a školení
6. Údržba kanceláře.
Nabízíme platové ohodnocení formou hodinové mzdy, 85-120,- na hodinu(dle zkušeností a zapracování). Dohodou o provedení práce na max. 5 hodin denně, někdy i víkend v případě potřeby.
Uchazeč a budoucí pracovník se aktivně zapracuje v těchto oblastech
1. Tvorba finančních plánů na výstavbu RD
2. Naučí se komunikovat s úřady v oblasti přepisování vlastnických práv, jednání na bázi finančních úřadů a institucí.
3. Spolehlivosti v oblasti čísel a bude mít silný základ rozvinout, tak vlastní praxi v oblasti bankovnictví a volného obchodu.
4. Slušnému vystupování před klientem, potažmo nadřízeným (doporučený oděv je business)
Michal Dvořák
manažer/konzultant senior, investiční a hypoteční specialista
Hálkova 811
396 01 Humpolec
mobil: +420 725 800 388
e-mail: michaldvorak@bcas.cz
www.okrealitnisluzby.cz
www.bcas.cz |