Popis |
Vaše úkoly a pracovní náplň
převezmete odpovědnost za provoz jedné z našich prodejen
Vaším úkolem je vedení týmu, nábor a zapracování nových zaměstnanců, včetně plánování jejich směn
dle firemních standardů zodpovídáte za vždy čistou a atraktivní prodejnu a za doplnění čerstvého a kvalitního zboží pro naše zákazníky
zaštiťujete objednávání a správné rozmístění zboží na prodejní ploše
důležité je mít přehled, proto pravidelně připravujete a provádíte inventury
v malíku máte veškerou administrativní činnost související s provozem prodejny
Váš profil
máte ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
uvítáme praxi v maloobchodu, ale netrváme na tom
umíte motivovat a vést svěřený tým při vysokém pracovním nasazení
jste pozitivní člověk s proaktivním přístupem k zákazníkům a svěřeným úkolům
nebojíte se nést zodpovědnost a pracovat v dynamickém prostředí
Nabízíme
od prvního dne u nás získáte smlouvu na dobu neurčitou
Vaší práce si budeme cenit - nástupní mzda 45 000 Kč, po 6 měsících 50 000 Kč, po 1,5 roce 55 000 Kč a po 2,5 letech 60 000 Kč
jezdit budete ve služebním autě Audi A3, které můžete využívat i pro soukromé účely
počítejte s tím, že 5 týdnů dovolené je u nás standardem
stravenky v hodnotě 80 Kč
propracovaný šestiměsíční systém zaškolení metodou "Learning-by-doing", kterým Vás individuálně provede zkušený kolega
těšit se můžete na rozmanitou práci v dynamickém prostředí
KONTAKT: http://kariera.lidl.cz/cps/rde/SID-C9A681BE-97F555CA/career_lidl_cz/hs.xsl/volna-mista-347.htm |