Popis |
Pracovní náplň:
• správa stávající databáze zákazníků, minimální akvizice nových
• 3 dny práce v terénu, 2 dny v kanceláři
• posilování tržní pozice, rozvoj obchodních aktivit
• přímá komunikace se zákazníky
• zpracovávání obchodních nabídek pro zákazníky
• příprava reportů pro mateřskou společnost
Očekáváme:
• aktivní znalost anglického jazyka (mluvená i písemná forma)
• obchodní, prezentační a komunikační dovednosti
• časová flexibilita, samostatnost, pracovitost, pečlivost a zodpovědnost
• analytické myšlení
• smysl pro týmovou práci
• řidičský průkaz sk.B
• pracovní zkušenosti na obdobné pozici vítány (není podmínkou)
• dobrá znalost programů MS Office
• dlouhodobou spolupráci
• vysokoškolské vzdělání (min. bakalářský stupeň)
Nabízíme:
• zázemí zavedené dynamicky rozvíjející se společnosti
• platové ohodnocení odpovídající nárokům na uchazeče – vysoká fixní složka + bonusy za dosažení cílů
• notebook, mobilní telefon, služební auto (využití i pro soukromé účely)
• zodpovědnou pozici
• prostor pro seberealizaci a získávání zkušeností
• silnou obchodní podporu managementu
• využití již existující sítě kontaktů
• odborné nástupní školení (možnosti i v polské mateřské společnosti)
• denní komunikace na mezinárodní úrovni
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Pokud máte odpovídající schopnosti a znalosti, zašlete nám životopis v anglickém jazyce!
Prosím kontaktujte nás na emailovou adresu: j.jiricek@legsyarn.com |