Zpět na předchozí stránku Zpět na přehled pracovních nabídek

Detail pracovní nabídky

Název pozice Referent/ka zákaznického servisu Společnost Ammeraal Beltech s.r.o.
Firma Ammeraal Beltech s.r.o.
Nástup možný od 1. 1. 1970
Popis Referent/ka zákaznického servisu Co Vás čeká? - příjem a zpracování ojednávek od zákazníků (intercompany zákazníci) - kontrola dostupnosti materiálu na skladě a technické proveditelnosti zakázky - potvrzování přijetí objednávky zákazníkům - komunikace se zákazníkem, kontrola údajů, kontrola správnosti zakázky - tvorba cenových nabídek s ohledem na marži a zisk stanovených managementem společnosti Co musíte splňovat - SŠ vzdělání - znalost AJ - slovem i písmem - vysoké pracovní nasazení - komunikativní a organizační schopnosti - samostatnost, flexibilitu - znalost práce na PC Co u nás získáte - perspektivní zaměstnání v nadnárodní společnosti s řádným zaměstnaneckým poměrem - zajímavé finanční ohodnocení a řadu benefitů - odborné interní a externí zaškolení - firemní vzdělání, jazykové kurzy - 5 týdnů dovolené, 13. a 14. mzda - příspěvek na dopravu, příspěvek na sport - příspěvek na životní/penzijní pojištění - další zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování a péči o zdraví, firemní akce pro zaměstnance, občerstvení na pracovišti, moderní pracovní prostředí, přátelský kolektiv. KONTAKT: Ammeraal Beltech s.r.o., Radka Rychetská Hruškové Dvory 80, 58601 Jihlava, CZECH REPUBLIC
Platnost do 31. 1. 2018
Vytvořena 2. 12. 2017
Tagy

Pro obory

Studijní obor Forma studia
Cestovní ruch prezenční
Cestovní ruch kombinovaná
Finance a řízení prezenční
Finance a řízení kombinovaná

Přílohy