Popis |
Referent/ka zákaznického servisu
Co Vás čeká?
- příjem a zpracování ojednávek od zákazníků (intercompany zákazníci)
- kontrola dostupnosti materiálu na skladě a technické proveditelnosti zakázky
- potvrzování přijetí objednávky zákazníkům
- komunikace se zákazníkem, kontrola údajů, kontrola správnosti zakázky
- tvorba cenových nabídek s ohledem na marži a zisk stanovených managementem společnosti
Co musíte splňovat
- SŠ vzdělání
- znalost AJ - slovem i písmem
- vysoké pracovní nasazení
- komunikativní a organizační schopnosti
- samostatnost, flexibilitu
- znalost práce na PC
Co u nás získáte
- perspektivní zaměstnání v nadnárodní společnosti s řádným zaměstnaneckým poměrem
- zajímavé finanční ohodnocení a řadu benefitů
- odborné interní a externí zaškolení
- firemní vzdělání, jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené, 13. a 14. mzda
- příspěvek na dopravu, příspěvek na sport
- příspěvek na životní/penzijní pojištění
- další zaměstnanecké benefity:
příspěvek na stravování a péči o zdraví, firemní akce pro zaměstnance, občerstvení na pracovišti, moderní pracovní prostředí, přátelský kolektiv.
KONTAKT: Ammeraal Beltech s.r.o., Radka Rychetská
Hruškové Dvory 80, 58601 Jihlava, CZECH REPUBLIC |